ZŁAPALIŚMY GUMĘ

Nietrudno jest’ zauważyć powolne uchodzenie powietrza z koła: gdy „puszcza” opona tylnego koła — samochód zaczyna „pływać” tyłem po drodze, a objaw ten wzmaga się w miarę spad­ku ciśnienia powietrza w ogumieniu. Natychmiastowe łagodne za­trzymanie samochodu uchroni dętkę od przetarcia i gwałtownej utraty powietrza, a cała naprawa ograniczy się do załatania nie­wielkiej dziurki w dętce. Jazda na całkowicie „spuszczonej °P°” nie; choćby na krótkim odcinku drogi, rujnuje wnętrze opony tak bardzo’, że w wielu wypadkach uniemożliwia to jej naprawę.

Witaj na moim serwisie dotyczącym samochodów! Jestem mechanikiem samochodowym i zajmuję się głównie, konserwacją i odrestaurowywaniem starych samochodów. Jeśli interesuje Cię taka tematyka to zapraszam do lektury mojego bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)