PODSTAWOWA REGULACJA

Prawie wszystkie gaźniki regulowane są podobnie, dlatego też dokładniej opiszemy kolejność wykonywania czynności regu­lacyjnych. Różnice między gaźnikami polegają na umieszczeniu wkrętów regulacyjnych w innych miejscach. Ich usytuowanie jest podane w instrukcji obsługi samochodu. Wkręty można zresztą łat­wo odnaleźć na gaźniku, rozpoznając je po doskonale widocznych sprężynkach, włożonych między łby wkrętów a korpus gaźnika; zabezpieczają one wkręty przed samoczynnym obracaniem się w czasie drgań silnika.Przed regulacją składu mieszanki rozgrzewamy silnik do nor­malnej temperatury pracy.

Witaj na moim serwisie dotyczącym samochodów! Jestem mechanikiem samochodowym i zajmuję się głównie, konserwacją i odrestaurowywaniem starych samochodów. Jeśli interesuje Cię taka tematyka to zapraszam do lektury mojego bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)