NAPRAWIONA DĘTKA

Gdy zdejmiemy całe obrzeże z tarczy koła) wyjmujemy dętkę . Pompując dętkę-oraz znając miejsce wbicia nie wyjętego dotychczas gwoździa, bezitrudu znaj­dziemy przebicie. Sposób’jego załatania podany jest na każdym pudełku z łatkami. Naprawioną dętkę lekko pompujemy i — jeżeli potrzeba — na­cieramy talkiem. Talkujemy‘również wnętrze opony, oczywiście po uprzednim wyjęciu gwoździa. Staranne pokrycie talkiem opony i dętki zapobiega przetarciu dętki podczas jazdy, kiedy to ugina­nie się opony powoduje znaczne tarcie dętki o oponę.

Witaj na moim serwisie dotyczącym samochodów! Jestem mechanikiem samochodowym i zajmuję się głównie, konserwacją i odrestaurowywaniem starych samochodów. Jeśli interesuje Cię taka tematyka to zapraszam do lektury mojego bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)